vart o shoppat! :)

Idag har jag och Johanna vart o shoppat! Jag köpte ett vitt spetslinne, en rosa bandeau, ett par örhängen och ett läppglans på Gina och ett vitt linne, svarta o guldiga hårnålar, hårsnoddar och en blomma till håret på HM. Är nöjd, men hittade ingen avslutningsklänning :( Och det var typ de jag åkte för att hitta... Johanna hittade en jättefin klänning som hon ska ha, den var verkligen jättefin! Men när jag handlade på HM så fick jag ett presentkort på 50 spänn (alla som handlade fick det), så jag får åka och shoppa snart igen :) Förlåt, men jag kan inte ge er en bild, för kameran gör mig för mycket :(
PUSS HEJ

Kommentarera här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du nån blogg som jag kan läsa?:

Skriv vad du ville säga här:

Trackback
RSS 2.0
img src="http://stats.blogg.se/?id=3543599" border="0" width="0" height="0" alt="" />