KOMMIT HEM FRÅN KALASET NU :)

Nu har jag kommit hen från min kusins kalas. Det va trevligt dära :) Men nu så sitter jag med fb och HMs hemsida, känner att jag har blivit beroende av den... Men det finns mycket trevliga saker där faktiskt, jag ska nog köpa lite saker där snart som har legat i min 'shoppingbag' ett tag nu. Tex en bikiniöverdel, typ 3 linnen och en klänning :) Funderar också på att köpa ett par skor, ett par med hög klack för att jag är så kort. Men det kanske ser konstigt ut eftersom jag är så liten... Vi får se. Men det finns 2 par, ett par röda typ och ett par som är gröna och beiga typ. Det är typ samma modell, men de gröna har lite högre klack. Det är sånnahär kilklack eller va det heter, så det är nog inte så svårt att gå i dom. Kanske ska köpa och ha på skolavslutningen? Måste köpa skolavslutningsklänning snart, ska nog göra det när jag och Johanna (min bästa vän) ska åka och shoppa nästa helg :) Då ska jag köpa en till henne som födelsedagspresent, så kan ju köpa en som matchar till hennes samtidigt :)
hejdå!
PUSS ❤❤❤❤

Kommentarera här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du nån blogg som jag kan läsa?:

Skriv vad du ville säga här:

Trackback
RSS 2.0
img src="http://stats.blogg.se/?id=3543599" border="0" width="0" height="0" alt="" />