KOM PRECIS HEM FRÅN YOGAN :)

Hej! Nu har jag precis kommit hem från yogan, har bara ätit. Just nu sitter jag och kollar på kläder på GinaTricot. Dom har mycket fina saker där:) Ska köpa mycket där när jag och Johanna ska åka o shoppa i helgen <3 Men på fredag ska ju jag och Johanna ha fest, o det ska bli sååå kul! :) Alla tjejer i klassen kommer, + 2 killar. Alla, eller nästan alla, kommer sova över o så kommer vi ha de trevligt bara :) Det var nog allt jag hade o säja, kommer nog lägga upp bilder och skriva mer om festen på fredag :)
PUSS

Kommentarera här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du nån blogg som jag kan läsa?:

Skriv vad du ville säga här:

Trackback
RSS 2.0
img src="http://stats.blogg.se/?id=3543599" border="0" width="0" height="0" alt="" />