Hemma från elgitarren :)

TJÄNA! Nu är jag hemme igen efetr elgitarren, Vera spelade fotbollsmatch, så vi åkte från elgitarren till fotbollsplanen och tittade på slutet av matchen. Veras lag vann med 8-0! Dom är ju asbra :) Men jag längtar fett mycke tills på fredag, för då är ju min och Johannas fest! :D Det kommer bli så kuuuul! Idag i skolan sa Calle och Loke (killarna som ska komma) att dom skulle komma och sova över, men dom skulle ha ett eget rum.. Höga krav asså ;) Men sen kom jag på, vi ska ju inte sova så det gör ju inget egentligen :P Men nån dag ska jag åka o köpa myskläder, en orange tjocktröja som det står L.A. på och ett par mjukisbyxer som det står 98 på på Gina. Sen ska ju jag och Johanna shoppa på ördag eller söndag :) Kommer bli en kul helg <3 Ska nog beställa en bikinitopp på HMs hemsida o kanske köpa en underdel när jag o Johanna ska åka o shoppa, min bikini är ju för liten för att inte tala om hur den ser ut... Men det var nog allt jag hade att säja, jag får önska er en fortsatt trevlig kväll ;)
PÖSS

Kommentarera här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du nån blogg som jag kan läsa?:

Skriv vad du ville säga här:

Trackback
RSS 2.0
img src="http://stats.blogg.se/?id=3543599" border="0" width="0" height="0" alt="" />