Godnatt :) nu bloggar jag lite från telen ...

Godnatt :) nu bloggar jag lite från telen innan jag ska sova :) Men idag var jag och shoppa, precis som igår. Igår åkte jag med Johanna och idag med mamma. Idag köpte jag en klänning till skolavslutningen och en armbandsklocka. Mamma köpte ett par träskor med lite remmar o sånt och jag såg världens finaste träskor! Dom var mintgröna, helt vanliga utan remmar eller nåt och så sjuuukt bekväma. Dom jag provade var dock 37or, har i vanliga fall 35-36.. Men dom passade asbra ändå. Men, dom kostade 1599 kr så jag kunde inte köpa dom :( Det va assynd :( Men jag ska leta på andra affärer o andra märken och se om det finns nåt finare :) Fast det finns nog inget finare än dom.. Vi får se. Om jag hade vart på datan skulle jag visat en bild på dom, men jag kan inte det nu. Kan visa imorn :) Men nu ska jag sova, så PUSS GODNATT <3


Kommentarera här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du nån blogg som jag kan läsa?:

Skriv vad du ville säga här:

Trackback
RSS 2.0
img src="http://stats.blogg.se/?id=3543599" border="0" width="0" height="0" alt="" />