förlåt för dålig update :)

Ledsen, det har bara inte blivit av att jag har bloggat.. Men jag ska absolut inte sluta blogga, glömde bara igår.. :P Men idag var jag i skolan, såklart. Det var asvarmt hela dan, hade shorts på mig, det va sååå skönt! Men efter lunchen hade vi idrott, så direkt efter vi hade ätit gick vi till gympan. Vi var ute och vi körde höjdhopp(...), 60 meter och stöta kula. Höjdhopp är jag sämst på, men jag gjorde mitt bästa! Men vi var i grupper (dom som ville hoppa högt och dom som ville hoppa lågt) och jag och Johanna skulle va lite coola och hoppa högt , men det gick ju inte så bra för mig.. Johanna klarade det nästan, men jag bara hoppade in i pinnen. Men när det var andra gruppens tur så skulle vi stöta kula och sprina 60 meter, men det orkade vi inte, så vi satte oss vid ett bord och körde sanning eller konka. Det vaar ganska kul, men vi hann inte köra så länge. Men nu har jag precis ätit lite jordgubbar och klockan 5 typ ska jag och mamma åka till Gina och köpa myskläder och sen till nån mataffär och köpa mat och så till Johannas fest. Den är ju imorgon!!! Ska bli så kul, men lite tråkigt är att killarna ska komma senare (typ vid halv 8) för att dom hade match och så kan dom inte sova över för att dom har match på morgonen nästa dag också! Sjukt mycket dom spelar fotboll :)
PUSS:P

Kommentarera här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du nån blogg som jag kan läsa?:

Skriv vad du ville säga här:

Trackback
RSS 2.0
img src="http://stats.blogg.se/?id=3543599" border="0" width="0" height="0" alt="" />