Tjaa alla läsare:) Idag har jag gjort typ ...

foto0375 (MMS)

Tjaa alla läsare:) Idag har jag gjort typ 1000 saker, jag, Xandra och Mickan sov över hos mej, när dom gick hem så skulle vi åka till Fotografiska på en utställning, sen när jag kommer hem är jag astrött och går o lägger mej med datan i min säng och kolla på kul klipp, efter det gick jag hem till Mickan och senw jag kom hem vid 7 så har jag bara chillat lite :) En ganska trevlig dag :) Men nu ska jag sova, så godnatt :-) PUSS <3 bilden är på min vägg där jag har massa kärleksdikter/citat <3


Kommentarera här!
Postat av: johanna<3

Haha dina kärleks dikter <33

2012-06-07 @ 19:47:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du nån blogg som jag kan läsa?:

Skriv vad du ville säga här:

Trackback
RSS 2.0
img src="http://stats.blogg.se/?id=3543599" border="0" width="0" height="0" alt="" />