SOMMARLOOOOOOV!!!!!!!!!!!!!! <3333 :D

NU ÄR DET SOMMARLOV!!!!! Först vaknad ejag o fixa mej o så och sen gick vi till plugget o så va de avslutning. Sen gick vi ut på gården och så sjöng några i ettan o sen va de sommarlov!!!!! Då gick jag hem o så gick jag, Mickan o Xandra till sjön o bada <3 Alla doppade sej o de va faktiskt inte så jättekallt i vattnet :O Men efter det gick jag hem o så åt vi lunch o sen åkte vi till GRÖNAN! :D De va asnajs där o vi åkte twister, kvasten, typ nyckelpigan :), flygande elefanterna (med min lillasyster...), åt sockervadd och en sån hära godisnapp :D <3 Men jag hann inte blogga i morse eller innan grönan eller så, så kan lägga upp lite bilder nu så ni får se mina kläder. jag gör det i ett annat inlägg genom mobilen, så det kommer om en stund :) <3
KRAM KRAM <3

Kommentarera här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du nån blogg som jag kan läsa?:

Skriv vad du ville säga här:

Trackback
RSS 2.0
img src="http://stats.blogg.se/?id=3543599" border="0" width="0" height="0" alt="" />